Przetestuj tez ten kamuflaż artdeco, o którym Ci pisałam,

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Fiat 126p Strona Gwna -> Sugestie i Propozycje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
SUPER M M Forum



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 750
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland

PostWysany: ro 3:11, 26 Mar 2014    Temat postu: Przetestuj tez ten kamuflaż artdeco, o którym Ci pisałam,

Aaa i najwiazniejsze blizna duża?? [link widoczny dla zalogowanych] Pójść i popytać zawsze można, ale na pewno nie wydałabym na powiększenie 10 tys.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja tez poprosze te pytania.Z gory dziekuje [link widoczny dla zalogowanych] moj wloski lekarz skierowal mnie wlasnie na usg...wynik we wtorek,ale watpie we wlasciwa diagnoze

Nie bierz sobie tego do serca. mogę? tak czytam co niektóre wypowiedzi i wiekszosc ucieka od czarnego koloru a ja wczoraj z blondu przefarbowałam na czarny farbą loreal casting troche maja poblask granatu,wstałam z rana bo troche nie moge sie przyzwyczaic zobaczymy co bedzie jak narazie mi sie podoba włosy mają ładny lśniacy kolor czego nie można było powiedziec przy blondzie mimo czestego podcinania i używania różnych odżywek włosy były matowe(obecnie mam włosy do ramion) a blond miałam przez ponad 8 lat.pozdrawiam Wtedy da sie egzystowac witaj [link widoczny dla zalogowanych]
Podzielam zdanie,nie raz mam pretensje do losu i zaczynam wątpić we wszystko, Podziałało, a rynienkę nosiłem ok 2 tyg. Pytania sytuacyjne: Pozdrawiam Meble ma chabrowe z kompletem wypoczynkowym razem a dodatki , czyli jakies wazoniki, serwetki, poduszki ma w tych dwoch barwach Wygląda to przeslicznie i wcale nie jest monotonnie. BLOND a nie BLĄD !!! cejrowski to pi*da, przygotowal sie do programu tak zeby ja ponizyc a frytke zaskoczyly po prostu te jego pytania i zdębiala, nie wiedziala co odpowiedziec wiec gadala jakies glupoty .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mimo wszystko dziewczęca kobieta zawsze będzie uważana za ładniejszą.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Juukla
SUPER M M Forum



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 750
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland

PostWysany: Pi 19:09, 04 Kwi 2014    Temat postu: Nasza pilotka wziela tylek w kroki i zabrala sie z autokarem

Możesz zjeść do 3 szklanek głównie zielonej sałaty lub innych warzyw zielonych lub 2 szklanki warzyw zielonych i 1 szklankę ugotowanych wg listy.
[link widoczny dla zalogowanych]
po jednej tabletce na noc.
[link widoczny dla zalogowanych]
A macie tak czasem ze w swietle wasze zeby wydaja sie wam biale a bez oswietlenia ciemniejsze lub nawet zolte???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a jeśli chodzi o ruch to chodzę z kijkami i 2 razy w tygodniu na zumbę!!!! [link widoczny dla zalogowanych] Nie mogę zrozumieć tej opieszałości lekarzy.
Niestety nie zawsze mam orgazm, czasami wchodzi we mnie delikatnie a czasami szybko. Tak więc wagą ja bym się nie sugerowała. jem 1/3 tego co przed kuracją po 18 nic stałego nie jadam i czekam... Czy ktoś się orientuje gdzie Pani Ewa z Reginy pracuje. A jeśli naprawdę zdarzy się tak że usiądziecie i rozmowa nie bedzie się kleić to zaproponuj jakąś zabawę, np kalambury tylko że zamiast przysłów możecie pokazywać i udawać np waszych wspólnych znajomych albo znanych piosenkarzy. [link widoczny dla zalogowanych]
Eh. wywaru rosołowego We wtorek podjadłam pizzy (dosłownie max 50g) i od tego czasu waga stop. Jeśli nie od razu, to tak jak do tej pory trzeba będzie je obserwować. Minął rok, znów zaczyna boleć jeden z jajników no i pytanie: Jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Witajcie....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

witam, ja też stosuję ale kupiłam herbatki za 35 zł, zestaw na 1 m-c, nieważna.
[link widoczny dla zalogowanych]
Katarzynawx ja też mam termin porodu wg ostatniej @, a drugi z usg- lekarz potem weryfikuje wiek płodu z terminem okresu. mi prawe tak nagle kiedys wyrzne dziobem o wsywietlacz
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Powodzenia! [link widoczny dla zalogowanych] Modzelewskiej, z numerem telefonu pod adresem.
wypisie napisali podejrzenie pco, ale nie bardzo sie tym przejeli. mieszkam tutaj juz 3 lata i kocham to miasto ja tez mam krecone wloski..moze to nie sprezynki ale bardzo mi sie podobaja,choc czasami mam z nimi problemy.... Czekać aż farsz ostygnie. Jestem facetem i tez nienawidze pajakow (ale za to uwielbiam je zabijac ) . [link widoczny dla zalogowanych]
Ja - na szczescie - w swoim szpitalu bede miala konsultanta laktacyjnego, ktory nauczy wszystkiego. kazdy sam sobie wybiera partnera i widzi jak wyglada, to nie sa czasy gdzie rodzice decyduja, ale to jakie zboczenia ukrywa to wychodzi po latach - i to dotyczy obu stron OBCIACH!!! [link widoczny dla zalogowanych] lekarz byl okropny,nawet nie dal mi popatrzec na monitor. o to nie wiem jak ci sie ułozy z ta miłoscia zycze ci jak najlepiej ale wiem ze to bbardzo roznie bywa trzeba miec naprawde duze zaufanie do siebie zeby przetrwac ...moj kolega powiedział tam pracujac ze albo praca albo zycie osobiste i wrocił do pl bo wszytsko by sie rozpadło przez te odległosc ... Na pewno nie wygląda jak na babcie, jest normalnie słodka i jest dostępna w wieeelu kolorach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zawartosc lewatywy zostaje czesciowo wchlonieta przez jelito co moze powodowac czeste siusianie.
[link widoczny dla zalogowanych]
agusia wielkie dzieki.to wydaje mi sie calkiem prawdopodobne.dziekuje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja mieszkam koło Białegostoku [link widoczny dla zalogowanych] Wybiore, dziewczyne, po skosztowaniu przez niej przygotowanych ziemniaczkow ha ha wyobraznia mnie porywa!
Czy moze mi ktos napisac codzienne rozlozenie cwiczen (ile powtorzen ktorego dnia) i bardzo skrotowy opis kazdego z cwiczen (robilam je tylko raz i nie pamietam dokladnie). hepp skąd jesteś tez ze stolicy bądź okolic czy musisz dojezdzac ?? * no i duzo ich jeszcze....az nie wiem co pisać i w jakiej kolejności... Po trzecim dniu będziesz mieć więcej energii niż przed rozpoczęciem diety, jeśli nie będziesz oszukiwać. [link widoczny dla zalogowanych] opki_dla_dziewczynki_w_wieku_12_18_m_cy.html [link widoczny dla zalogowanych]
Nie przesadzajcie , tutaj macie kalkulator BMI [link widoczny dla zalogowanych] m Takie myslenie to raczej przy koncowce i po udanym stosunku. Wlać do garnka 2,5-3 litry wody i gotować wszsytkie warzywa na małym ogniu przez około 60 minut pod przykryciem. a co do diety to dużo by tu pisać jeśli ktoś chce szczegółowych rad prosze pisać moje gg 9303723. Zalezy jak bardzo zaawansowany jest stan. Tylko nie wiem po co im skierowanie do szpitala? nierówne ??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Strasznię się denerwuję chociaż moje wyniki wskazuja na to że może to być jakaś pomyłka.
[link widoczny dla zalogowanych]
* Uzupełnienie - 45zł
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I tę dużą, rudą Olę [link widoczny dla zalogowanych] A jak mi idzie?
Moje drogie, powikszał ktoś usta u Wandy Koziarskiej ( Warszawa) czytałam opinie dziewczyny ktora korzystała z jej usług i miała zgrubiała twardą warge :/ Czy wszystko już ok ? 0,670 S/CO (ujemny 0,64) test na awidnosc ktory dzisiaj odebralam jest nastepujacy : hej dziewczyny. 14 dnia cyklu zaczął boleć mnie brzuch oraz plecy, jakby mnie przewiało. użycie rzęs kępek, utrwalenie makijażu specjalnym fixerem oraz dojazd na makijaż w dniu ślubu na terenie Warszawy! [link widoczny dla zalogowanych]
Rodzinnego to na bank czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć czy po studiach dziennych na AE Kraków mogę rozpocząć praktykę na rzeczoznawcę? W środowisku w którym mieszkam i pracuję muszę być nieskazitelna, jestem na świeczniku, nie mogę pozwolić sobie na żaden błąd, ludzie ze mną się liczą, jestem znana i ceniona w środowisku za to co robię. Witam was dziewczynki :* Przeczytałam wszystkie wasze wiadomości, i opowiem wam moją sytuację... jeśli problem jest z nogami to polecam bieganie - pomoże na 100% Ja jednak mam otwarty umysł w przeciwienstwie do ciebie, ty za bardzo wierzysz Małachowi(powyższy tekst celowo napisany w takiej formie) wedle ktorrego rad powinniśmy najlepiej ubrać wełniana bluze i zamknac sie w piwnicy na okres gł. Decyzje o wybraniu się do danego lekarza podejme sama ale i tak dopiero po konsultacji w cztery oczy pomyślę czy u niego poddam się zabiegowi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Juukla
SUPER M M Forum



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 750
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland

PostWysany: Pi 21:59, 04 Kwi 2014    Temat postu: http://www.revitol.pl/cellulit ,34.html jest lista.

Dzień 3 rozpoczęty.
[link widoczny dla zalogowanych]
dlatego bo 12 lat temu wierzono w aerobic i diety niskotluszczowe
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Otuż to,otuż to
[link widoczny dla zalogowanych]

Oczywiście dziewczyny z Kielc . [link widoczny dla zalogowanych] Przed jodowaniem, to trzymamy kciuki, żeby wszystko dobrze było!
Serdecznie zapraszam, Jeśli ktoś w ogóle się nie rusza to nawet vacu na niego podziała, bo w końcu wykona jakąkolwiek pracę fizyczną. Miałam po drodze co prawda 1-dniową przerwę, ale nie byłam w stanie tego dnia ćwiczyć . Mowie o Kanadyjczykach. To co zobaczyłam na fotkach, które umieszczone są przy jakimś amerykańskim artykule na temat irygacji, który zapodał mój poprzednik wstrząsnęły mną tak bardzo, że o mały włos nie zwymiotowałam.. [link widoczny dla zalogowanych]
jak ktoś ma jakies uwagi na temat w/w piszcie.... [link widoczny dla zalogowanych] udrey_hepburn_naprawde_wyjatkowa_36.html rozmowy w toku Salon ładny, nowoczesny. Ja cenie sobie je obie z tym , ze Malgosia stanowczo wygrywa w kwestiach stylu Pozdrawiam! Czekać czy iść do lekarza?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Oprócz tego używam balsamu do kręconych włosów Nivea, zwykłej pianki i od czasu do czasu robię sobie maseczke nawilżającą do włosów.
[link widoczny dla zalogowanych]
Eurydyke Bardzo dziekuje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

``A co ty masz innego ?``- To bylo do tego co mi odpowiedzial. [link widoczny dla zalogowanych] no właśnie, nikt tu nie zdradza tajemnic firmowych, ale nie dziwi mnie ostrożność, na 100% góra śledzi to, co jest pisane na tym forum
glinkowy = cztery łyżki sproszkowanej zielonej glinki (np. 2/Jesli mimo swiecenia nie czuje poprawy, zwiekrzyc czestotliwosc swiecenia. przepraszam ze tak chaotycznie napisalem ale nie ma co sie bac mowie powaznie, powodzenia zycze. Zunie skąd jesteś? a kupilas sally hansen ? [link widoczny dla zalogowanych]
60-75 E,F,G... A ja za tydzień jade do Frankfurtu nad Menem a dokładnie do jakiejś wioski obok. nie_wiem_co_dalej - próbowałeś laserem frakcyjnym (fraksującym)? No i zrobiłam to. Ja wyszlam z anoreksji.....tylko i wylacznie dzieki sobie.naprawde to mozliwe....nie bylam u zadnego lekarza... ja się wąłśnie relaksuję , pomalowałam paznokcie i nie mam ochoty an sen , pewnie jakiś film obejrzę , mąż ma nockę w pracy . Atrakcyjna a piekna /i to piekna naturalnie bez skalpela/ to jednak duza roznica.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pije tylko soki z sokowirówki i nic nie jem, czuje sie ok, tylko w glowie marzy mi sie pizza...do czego zmierzam.
[link widoczny dla zalogowanych]
TYle szczęścia z takiej rzeczy! Bardzo gorący, leniwy piątek.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

no leaf clover [link widoczny dla zalogowanych] Wiem co mówię.
Najwazniejsze,zeby odstawic napoje gazowane,slodycze,a pic duzo wody.No i silna wola!Trzymam kciuki za was,mam nadzieje,ze slim figura dziala i kazda z nas bedzie miala figure o jakiej marzy! On będzie wiedział najlepiej.. Niestety nie mam namiarow poza ten adres. pełna sił i zapału .. Farbuję raz na 3 miesiące [link widoczny dla zalogowanych]
Z tym połykaniem faktycznie jest problem , mam też wrażenie , że coś - ktoś mnie trzyma obcęgami za szyję cały czas... polecam jeszcze wszystkim radio internetowe z piosenkami z lat 80'tych Trzeba jednak pamiętać o usunięciu tłustej skóry z piersi kurczaka i odpowiednim jej przygotowaniu, tzn. http://www.youtube.com/watch?v=Ej1zMxbhOO0 Jak patrze jakie pytanie wy mieliście to wcale się nie denerwuje mniej Przez te lata przeżyłam mnóstwo zabiegów, (dermabrazje, przeszczepy, wycinania Z) cierpienia i bólu. zmarTwiona_7 skoro do zbliżeni nie doszło, to nie ma czym sę matwić.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kwasniewska Jola
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja chce studiowac prawo,przeniesc sie z Polski, teraz jestem na 2 roku. i tak mo,żna w kółeczko Marianko
Olulinka troche przesadzila z poleceniem p.Agnieszki na ul.Panewnickiej110.Bylam juz swiadkiem i to nie raz takiej odzywki do klientki,ze ja wstalabym i wyszla.Osobiscie polecam p.Krysie.Naprawde swietnie strzyze.Piszecie o Berendowicz,trzeba pamietac ze to stylista fryzur,wiec mozna spodziewac sie raczej ekstremalnych fryzur
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Możemy współczuć innym - ale tutaj szukamy porady - jak się pozbyć w przypadku, kiedy uważamy, że blizna nas szpeci - lub jak to jest w moim przypadku - blizna jest uciążliwa w codziennym życiu - pomijam fakt estetyki, bo jest ukryta pod bielizną, ale nawet takie małe coś (12 cm) może sprawić duży ból i dyskomfort. [link widoczny dla zalogowanych] oczywiście mam na myśli w Polsce.
Trochę się przeraziłam,ale postanowiłam zaryzykować i jestem wniebowzięta!!!! 0 mm / 12 h Z forow zagranicznych, gdzie regularnie aktywnie przebywam, wiem,ze lewatywy sa stosowane przez wielu aktorow i aktorki oraz modeli i modelki oraz gwiazdy estrady aby poprawic swoj wyglad. 24)Love Parade loveparade Berlin 2006 uda-20zl [link widoczny dla zalogowanych]
aż do starości nudziaro. fajny temat Że przechodzi się przez etap intensywnego myślenia o jedzeniu.Wiadomo że na początku zawsze jest myślenie. mam takie pytanie co do tej odzywki, czy ona suszy wlosy, bo widze ze nie zawiera alkoholu ale wole sie upewnic u osoby ktora go stosuje. Jeżeli napady są częste i długie, spora część zostaje strawiona i w rezultacie waga stoi w miejscu. straszne rzeczy piszecie dziewczyny...:/ dekoloryzacja ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Fiat 126p Strona Gwna -> Sugestie i Propozycje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin