Też znam, takie małżeństwo co prawda koleś nie przyją

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Fiat 126p Strona Gwna -> Sugestie i Propozycje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
SUPER M M Forum



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 750
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland

PostWysany: Sob 13:37, 22 Mar 2014    Temat postu: Też znam, takie małżeństwo co prawda koleś nie przyją

Jeszcze jutro i będzie z górki. [link widoczny dla zalogowanych] A ja się nie wstydzę przyznać, że połykam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak każde uzależnienie nie jest łatwe do rozeznania, bo często kobieta po prostu nie zdaje sobie sprawy z tego, że sama wywołała taki stan.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
babaj,chętnie będę służyć Wam radą jako mama \starych bliźniaków sprostuję tylko,ze ja mam parkę pierwszy urodził sie syn z wagą 3400 a po 10 min córka-1900 i trafiła odrazu do inkubatora gdzie przebywała 10 dni,
broda 150-300
220
Trudno, aby organizm mógł sobie nagle poradzić z tak dużą ilością pokarmu, w związku z czym pogarsza się wchłanianie i wykorzystanie wielu składników odżywczych.

to bylo po traumie jaka przezylam w rodzinie teraz biore tabletki, ale jak wiadomo nie ma nic skuteczniejszegio niz wstrzemiezliwosc [link widoczny dla zalogowanych] słuchajcie a moze ta nagonka to powod spadku sprzedazy meridii kosztuje ok 400 zł ???

nie wiem już sama czy rzeczywiście taką \\\'szczęśliwą\\\'. Nie? ojciec tadeusz koniecznie , poza tym pawlak eeeeeeeeeee , wojciech gąsowski , ten idiota lekarz z muszką z klanu , lucek z m jak miłość , albo może lepiej simona , a do tego jeszcze maryjan przewodniczący krzaklewski Mam II grupę i nie wiem czy teraz je brac, czy lepiej przejsc się do lekarza i zapytac czy jest konieczne branie tych tabletek, jak myslicie brac je czy nie ? wiem, ze najpierw robi sie probe [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio stosuje się również w leczeniu w drugim i trzecim trymestrze ci±y 3-dniowe kuracje Sumamedem (po 500 mg). Dzięki za wszystkie wypowiedzi Moje zęby są w zasadzie białe,tylko kły takie żółte Domyślam się,ze to od kawy i herbatki- bo nie palę. od 100 do 180 zł z fluoryzacja. Witaj Mam zamiar usiasc przy tym (bazy medyczne) i jesli czegos sie dowiem podzielic z wami - jednak jak juz wspomnialem czasu ostatnio mi brakuje a to nie jest zajecie na godzinke czy dwie, ale obiecuje ze sie za to zabiore. ja osobiscie mialam prolaktyne x 100% plus policystycznosc jajnikow, co kwalifikuje sie do leczenia!! Bardzo prosze o jakies wskazowki gdzie i za ile mozna byloby usunac taka blizne.I czy wogole jest to mozliwe po tylu latach?
[link widoczny dla zalogowanych]
miałem ostatnio, co prawda zęby bielsze i nie do poznania, ale już po miesiącu osad wraca
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Fiat 126p Strona Gwna -> Sugestie i Propozycje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin